dimecres, 5 de març del 2014

Un passeig amb Pedrera

El dia 29 de gener, els nens i nenes del Cicle Superior van anar a Barcelona a fer una activitat sobre El Modernisme. Va constar de dues parts:
A la primera, dividits en grups de quatre o cinc alumnes, acompanyats per un monitor, van fer un recorregut pels edificis modernistes del passeig de Gràcia, tot treballant un dossier que prèviament havíem comentat a classe.
A la segona, ens vam desplaçar al centre del CDA Barna, on els nens i nenes dels mateixos grups van realitzar un taller de trencadís, emulant així els artistes modernistes.

Imatges de la primera part

 
 
 

 
 
 

Imatges de la segona part

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


dijous, 20 de febrer del 2014

Disseccionem uns pulmons de be

El dia 23 de gener, els nens i nenes de 5è vam anar al laboratori de RAMAR2  per realitzar una pràctica que consistia en la dissecció d'uns pulmons de be.
( Avisem que algunes de les imatges poden ferir la vostra sensibilitat )


































dijous, 16 de gener del 2014

VISITA AL CTR - Vallès

Dimecres, 15 de gener de 2014



Els nens i nenes de 5è i 6è van fer una visita al CTR- Vallès ( Centre de Tractament de Residus del Vallès Occidental)  que és la instal·lació que permet tractar la fracció RESTA de la comarca.
Varen poder comprovar presencialment coneixements sobre el procés de tractament dels residus i entendre el funcionament d’un servei bàsic de la societat actual.

La visita va consistir en tres activitats:
1-    Explicació teòrica del destí de cada residu i una activitat de consolidació de conceptes feta en grups de cinc o sis nens/es.
2-    Recorregut per la passarel·la aïllada i protegida per veure les instal·lacions dels diferents sistemes de triatge.
3-    Realització d’un taller de reutilització de residus (Anelles de llaunes de refresc) Cada nen/a va elaborar la seva polsera. 

         Algunes fotos de la visita:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


                 Fotos d'exemples de polseres fetes pels nens i nenes de 5è amb les anelles de llaunes de refresc: