Visita al Museu d'Història de Sabadell: ibers i romans al terrirori de Sabadell.
El dia 9 de març, els nois i noies de 5è van fer una visita al Museu
d'Història de Sabadell per tal de conèixer aspectes relacionats amb la
forma de viure del ibers i dels romans. I, d'altra banda, van poder
observar objectes d'aquella època trobats a les rodalies de Sabadell.
dimecres, 16 de març del 2016
dijous, 11 de febrer del 2016
Estudiem la Prehistòria
El dimecres 10 de febrer, els nois i noies de 5è vam anar al Museu d'Història de Sabadell per conèixer aspectes de l'època del Neolític al Vallès. Vam presenciar com l'arqueòleg que ens va fer la visita, obtenia foc a la manera que es creu que ho feien els homes prehistòrics.
I després, cada nen/a, amb l'ajut d'un company/a, va elaborar una eina prehistòrica, semblant a les que utilitzaven en aquella època.
Vam aprendre moltes coses sobre la Prehistòria i ens ho vam passar molt bé.
I després, cada nen/a, amb l'ajut d'un company/a, va elaborar una eina prehistòrica, semblant a les que utilitzaven en aquella època.
Vam aprendre moltes coses sobre la Prehistòria i ens ho vam passar molt bé.
divendres, 5 de febrer del 2016
DIJOUS GRAS
Ahir al matí, vam celebrar el Dijous Gras amb un bon esmorzar. Gràcies per la vostra col·laboració !
dimarts, 22 de desembre del 2015
dilluns, 21 de desembre del 2015
practiquem amb les divisions de dues xifres
PRACTIQUEM I ENS DIVERTIM ... AMB DIVISIONS DE DUES XIFRES.
US DEIXO UN ENLLAÇ ON PODREU PRACTICAR, DE MANERA INTERACTIVA LES DIVISIONS DE DUES XIFRES.
PODREU FER TANTES DIVISIONS COM VULGUEU !!!
CLIQUEU AQUI
Subscriure's a:
Missatges (Atom)








