dimecres, 16 de març del 2016

TREBALLEM L'EDAT ANTIGA A SABADELL

Visita al  Museu d'Història de Sabadell: ibers i romans al terrirori de Sabadell.

 El dia 9 de març, els nois i noies de 5è van fer una visita al Museu d'Història de Sabadell per tal de conèixer aspectes relacionats amb la forma de viure del ibers i dels romans. I, d'altra banda, van poder observar objectes d'aquella època trobats a les rodalies de Sabadell.







dijous, 11 de febrer del 2016

Estudiem la Prehistòria

El dimecres 10 de febrer, els nois i noies de 5è vam anar al Museu d'Història de Sabadell per conèixer aspectes de l'època del Neolític al Vallès. Vam presenciar com l'arqueòleg que ens va fer la visita, obtenia foc a la manera que es creu que ho feien els homes prehistòrics.
I després, cada nen/a, amb l'ajut d'un company/a, va elaborar una eina prehistòrica, semblant a les que utilitzaven en aquella època.
Vam aprendre moltes coses sobre la Prehistòria i ens ho vam passar molt bé.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

divendres, 5 de febrer del 2016

DIJOUS GRAS


Ahir al matí, vam celebrar el Dijous Gras amb un bon esmorzar. Gràcies per la vostra col·laboració !







dimarts, 22 de desembre del 2015



 US DESITJO UNES ENTRANYABLES FESTES I UN BON ANY 2016.
SIGUEU BONS I QUE ELS REIS US PORTIN MOLTES COSES.
UN PETÓ .       CRISTINA

dilluns, 21 de desembre del 2015

practiquem amb les divisions de dues xifres



PRACTIQUEM I ENS DIVERTIM ... AMB DIVISIONS DE DUES XIFRES.

US DEIXO UN ENLLAÇ ON PODREU PRACTICAR, DE MANERA INTERACTIVA LES  DIVISIONS DE DUES XIFRES.

PODREU FER TANTES DIVISIONS COM VULGUEU !!!

CLIQUEU AQUI



L'amic invisible