dijous, 9 de març del 2017

Carnaval, carnaval...


Un any més, vam celebrar el Carnaval a l’escola . Els nostres protagonistes anaven disfressats de diferents oficis . Teníem una mica de tot : policies, detectius, guardaespatlles, periodistes, miners, …

Tots anaven molt ben disfressats i  molt contents van ballar seguint la música de la batucada.
Esperem que us agradin les fotografies. 





dijous, 2 de març del 2017

Visita al port de Barcelona

Dimecres, 22 de febrer de 2017


Els nens i nenes de 5è van fer un recorregut en barca per conèixer aspectes del port comercial de Barcelona. I després, a l'aula del Museu marítim, van realitzar una activitat interactiva sobre allò que els havien explicat.






























divendres, 20 de gener del 2017

Estudiem la Prehistòria

El dimecres 18 de gener, els nois i noies de 5è vam anar al Museu d'Història de Sabadell per conèixer aspectes de l'època del Neolític al Vallès. La Sílvia, l'arqueòloga que ens va fer la visita, ens va ensenyar algunes de les eines semblants a les que utilitzaven en aquella època i, d'altra banda, ens va fer una demostració d'encendre foc amb una de les tècniques que es creu que feien servir els homes prehistòrics.
I després, cada nen/a va elaborar una eina prehistòrica, semblant a una de les que ens va ensenyar la Sílvia.
Vam aprendre moltes coses sobre la Prehistòria i ens ho vam passar molt bé.


















dijous, 22 de desembre del 2016

Hola famílies.
Ja ha passat tot un trimestre i ens trobem, de nou, a les portes del Nadal.
Esperem que aquests dies serveixin per descansar i carregar les "piles". 
Passeu i disfruteu d'unes bones festes.




MOLT BONES FESTES


Els vostres fills us volen felicitar les festes amb les postals de Nadal que ells mateixos han fet amb molta dedicació i amor.