dimecres, 21 de juny del 2017

PARC CATALUNYA

Abans d'entrar a l'Observatori de Sabadell per fer l'activitat d'observar el Sol, vam esmorzar al Parc Catalunya i vam poder jugar una estona.
Ens ho vam passar "pipa".

















dimecres, 3 de maig del 2017

TECNIQUES ESTUDI

Hola nois/es
A continuació us deixo un parell d'enllaços per tal que aneu practicant amb diferents tècniques d'estudi.

http://ntic.educacion.es/w3/eos/MaterialesEducativos/mem2006/aprender_estudiar/index2.html 






dimecres, 26 d’abril del 2017

VISITA A CAN CABANYES


Dimarts passat, vam anar d'excursió a Can Cabanyes, un espai al marge dret del riu Congost i que constitueix un refugi per a la fauna d’ocells del riu  i també per a la fauna que colonitza l’aiguamoll que s'ha construït de manera artificial.
Vam fer un parell d'activitats : passejar per contemplar la vegetació que hi ha al marge del riu i aguditzar els sentits per detectar el cant dels ocells i d’altres espècies animals. També vam recollir mostres de l'aigua per fer l'estudi dels macroinvertebrats.





















dimecres, 15 de març del 2017

VISITA AL MUSEU D'HISTÒRIA DE CATALUNYA

El divendres 10 de març, els nois i noies de 5è vam anar al Museu d'Història de Catalunya de BCN.

Temps de castells: a través d'un recorregut guiat per les sales del museu, ens preparem per treballar l'edat mitjana.
Aprenem fent petites representacions teatrals. 
Ens ho vam passar molt bé!