El dia 30 de març, els alumnes de 5è i 6è anireu a fer una activitat
sobre el Modernisme a BCN. Sota el títol "Un passeig amb Pedrera", i
organitzat pel Camp d'Aprenentatge de Barcelona, fareu un recorregut pel
passeig de Gràcia, visitant quatre de les cases més emblemàtiques del
Modernisme de Barcelona. Per preparar la sortida, ens han proposat que
feu el treball previ de cercar informació al respecte. Us deixo els enllaços d'internet per tal que accediu i consulteu tot el que fa referència a aquestes quatre cases:Casa Batlló, La Pedrera, Casa Lleó i Morera i Casa Amatller.
Visita al Museu d'Història de Sabadell: ibers i romans al terrirori de Sabadell.
El dia 9 de març, els nois i noies de 5è van fer una visita al Museu
d'Història de Sabadell per tal de conèixer aspectes relacionats amb la
forma de viure del ibers i dels romans. I, d'altra banda, van poder
observar objectes d'aquella època trobats a les rodalies de Sabadell.
El dimecres 10 de febrer, els nois i noies de 5è vam anar al Museu d'Història de Sabadell per conèixer aspectes de l'època del Neolític al Vallès. Vam presenciar com l'arqueòleg que ens va fer la visita, obtenia foc a la manera que es creu que ho feien els homes prehistòrics. I després, cada nen/a, amb l'ajut d'un company/a, va elaborar una eina prehistòrica, semblant a les que utilitzaven en aquella època. Vam aprendre moltes coses sobre la Prehistòria i ens ho vam passar molt bé.
PRACTIQUEM I ENS DIVERTIM ... AMB DIVISIONS DE DUES XIFRES. US DEIXO UN ENLLAÇ ON PODREU PRACTICAR, DE MANERA INTERACTIVA LES DIVISIONS DE DUES XIFRES. PODREU FER TANTES DIVISIONS COM VULGUEU !!!