diumenge, 19 de desembre del 2010

EXPERIMENTANT AMB EL TEMPS DE REACCIÓ

El temps de reacció és el temps des de l'aparició d'un estímul fins a la resposta de l'organisme.

Els nens i les nenes de 5è van experimentar el temps de reacció amb una prova molt senzilla. Aquesta prova la feien entre dos companys de la següent manera: un company aguantava un regle de 50cm verticalment d'una punta i l'altre situava els dits en forma de pinça damunt del centímetre 0. Sense cap tipus d'avís el company deixava anar el regle i l'altre l'havia d'agafar. El cm on l'agafava era la mesura que ens servia per mesurar aquest temps de reacció.
Van prendre 5 mesures cadacú i van haver-hi tot tipus de resultats des del 0 cm fins anar per terra. Els resultats els veureu a l'àlbum de fi de trimestre.













2 comentaris:

Noemí ha dit...

Dons, aquell dia m'ho vaig passar molt bé, encara que el resultat que em va sortir no era el que esperava. Però, malgrat tot va ser molt divertit.
Va ser una experiència inoblidable, ja que mai haviem fet una cosa tan divertida en matemàtiques(que diuen que són molt aborrides, però les del Ferran no).
Les classes del Ferran són bastant divertides, ja que ens explica moltes curiositats sobre el tema(sigui mates o naturals). I en mates ens posa problemes de pensar i no de gàire càlcul, anomenats "TINC UN PROBLEMA". Les classes del Ferran són genials!!!

Anònim ha dit...

Hola va ser una experiència molt bona, però llastima que la primera vegada s'em va caure al regle