divendres, 11 de febrer del 2011

Visita Observatori


Els "llunàtics i llunàtiques" de 5è vam visitar l'Observatori de l'Agrupació Astronòmica de Sabadell.
Dit i fet, dijous 10 de febrer, a 3/4 de 8 del vespre vam quedar a la porta de la instal·lació.
Amb puntualitat astronòmica vam començar la visita amb una explicació i un power point molt interessant sobre la lluna i tot alló que es pot veure i posteriorment amb la visita i observació en viu i en directe de la lluna amb un telescopi.






































































































3 comentaris:

Anònim ha dit...

Va ser molt "guay" Ferran!!!
A més a més el nostre satèl·lit(la Lluna), quan vaig mirar pel telescopi
es veien perfectament els cràters que tenia.
La curiosa sala on estava el telescopi era petita, i quan un parlava, el de l'altre punta ho sentia...
JO SENTIA LES CONVERSES DELS ALTRES!!!!
xD jaja

Noemí Adell ha dit...

Jo m'ho vaig passar molt bé! Al principi pensava que no podria veure la LLuna pel telescopi, perquè abans no havia mirat per cap telescopi. Pero, ho vaig aconseguir!!!

PD: La LLuna es veia molt bonica.

linda ha dit...

carla mitjavila ha dit :
Va ser molt divertit! I a més la lluna es veia molt bé.